top of page

Általános Szerződési Feltételek

A cég elnevezése, Üzemeltető:
Margaréta Pizzéria Vendéglátóipari Kft.

A cég székhelye és postázási címe:
Cím: 6720 Szeged, Horváth M. u. 7.

A cég adószáma:
11391502-2-06

Cégjegyzékszám:
Cg.06-09-004024

Ügyfélszolgálat:
Tel.:  62/ 426-000, 30/9639-439
E-mail:margaretapizzeriaszeged@gmail.com

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek (rendelhető ételek, italok) online és telefonon is megrendelhetők. A termékekre vonatkozóan megjelenített ár forintban értendő és tartalmazza a törvényben előírt áfát.

A weboldalon Szolgáltató részletesen feltünteti a termékek nevét, vásárlásuknak lehetséges menetét.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

A weboldal működésével, rendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (http://www.margaretapizza.hu) történő jogviszonyokra terjed ki.

 

Vásárlási feltételek, vásárlás folyamata

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni

  • új vásárlóként akar regisztrálni

  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás futárszolgálattal

  • személyes átvétel Margaréta pizzériában

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • utánvét - készpénzes fizetés házhozszállítás esetén átvételekor a futárszolgálat munkatársának

  • készpénz - Margaréta pizzázóban

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak.
Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t és a doboz költségét tartalmazzák, azonban a szállítási költséget nem. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Szállítási információk között is megtalálható.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása és teljesítése

  • A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik.

  • Amennyiben készpénzes fizetést választott, lehetősége van személyesen, a futár megérkezéskor kiegyenlíteni a rendelés végösszegét készpénzben.

  • A rendelés érvényét veszti, ha Felhasználó nem veszi át az ételt a futár megérkezésekor.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Ha a hibát a megrendelés elküldését követően vette észre, akkor haladéktalanul hívja a szolgáltatót a 62/ 426-000, 30/9639-439 telefonszámon.

Visszaigazolás
Minden rendelésről automatikus e-mailes visszajelzést küldünk a rendelés feladását követően. Telefonos egyeztetés esetén hívja az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Webáruházunkban lehetőség van személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink Szeged területére érvényesek, értéke a  Szállítási információkban megadott.

 

Elállás joga

  • A fogyasztó és szolgáltató között kötött szerződésekről szóló, 45/2014.(II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1)d) bekezdése alapján a Fogyasztót elállási jog nem illeti meg.

  • A Kormányrendelet hatályos szövege  itt  érhető el.

  • Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Vegyes Rendelkezések

Szolgáltató és Fogyasztó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Panaszkezelés rendje

  • Weboldalunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

  • Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

  • Szolgáltató az írásbeli panaszt 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül közzétételre, nem kerül iktatásra, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

Adatvédelem

Az üzemeltető számára alapvető cél a látogatók személyes adatainak védelme, kiemelten fontosnak tartja a felhasználók információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Az üzemeltető látogatók személyes adatait bizalmasan kezeli és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.  A megadott személyes adatokat a mindenkori adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük.
Adatkezelési tájékoztatónk elérhető az alábbi linken: https://margaretapizza.shoprenter.hu/adatkezeles-31

bottom of page